چاپ کردن این صفحه

تعامل میان دستگاه ها در بستر خدمت رسانی به شهروندان

چهارشنبه, 28 دی 1401 12:44 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد گفت: تعامل میان دستگاه های خدمات رسان باید در بستر خدمت رسانی به شهروندان صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "مهندس مهدی مهدوی نیا" طی نشست مشترک با رئیس و پرسنل اداره برق شهرستان اشتهارد افزود: هدف مشترک شهرداری با دیگر دستگاه هایی نظیر برق، آب، گاز و مخابرات خدمت رسانی است که باید با تعامل بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: با تعامل و ارتباط تنگاتنگ می توان مشکلات و درخواست های مردمی را به شکل شایسته ای رسیدگی و اقدام کرد. شهردار اشتهارد به بحث روشنایی و تقویت برخی از معابر شهری اشاره کرد و گفت: تامین روشنایی به ویژه در مناطق کم برخودار و مورد هدف قرارگاه اجتماعی ضروری است.

رئیس اداره برق شهرستان اشتهارد، ضمن اعلام همکاری و تعامل با شهرداری اشتهارد افزود: تامین و تقویت روشنایی معابر به ویژه مناطق مورد هدف قرارگاه اجتماعی در برنامه های اداره برق قرار دارد. اسماعیل بنی اسدی اظهارداشت: شهرداری می تواند معابر که نیاز به تقویت و تامین روشنایی دارد به اداره برق اعلام کند.

وی در ادامه به مشکلات پیرامون اداره برق اشاره کرد و گفت: نبود پست جدید در بافت فرسوده، ایجاد بالکن در طبقه اول که مانع نصب تیر برق می شود از جمله مشکلات اداره برق در تامین روشنایی است.

این مسئول همچنین، هماهنگی در طرح تعریض و احداث واحدهای بالای 16 واحد به منظور تامین زیرساخت و روشنایی را از شهردار اشتهارد خواست. شهردار اشتهارد یادآورشد: انتظار می رود با همکاری و هماهنگی در فعالیت های شهری بتوان خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه کرد.

خواندن 230 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 28 دی 1401 12:57
دهقان

آخرین‌ها از دهقان