چاپ کردن این صفحه

بودجه شهری اشتهارد بیش از 61 درصد کاهش یافت

چهارشنبه, 27 تیر 1397 13:30 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد گفت: بودجه شهری اشتهارد با کاهش 61/6 درصد 185 میلیارد ریال مصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "مهدی ملاحسنی" افزود: این میزان بودجه با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر با کاهش 61/6 درصد از 300 میلیارد ریال به 185 میلیارد کاهش یافت.
وی کاهش این میزان بودجه درسال جاری را تصویب برنامه ششم توسعه کشور عنوان کرد و گفت: طبق این برنامه، مالیات بر ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیت هر استان محاسبه و میان شهرستان های توزیع می شود.
ملاحسنی یادآور شد: از میزان کل بودجه مصوب شهرداری، 88 میلیارد و 126 میلیون ریال به برنامه های عمرانی و 64 میلیارد و 74 میلیون ریال به برنامه های خدمات شهری و 32 میلیارد و 800 میلیون ریال به برنامه های اداری اختصاص یافت.
شهردار اشتهارد، تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت برنامه شهرداری دانست و گفت: این پروژه ها شامل پارکینگ ماشین آلات سبک و سنگین، روکش آسفالت بلوار 32 متری و بهره برداری از پارک ترافیک است.
این مسئول اظهارداشت: لکه گیری و روکش آسفالت به منظور بهبود عبور و مرور شهری، احداث جداول به منظور هدایت آبهای سطحی در پروژه مسکن مهر و دیگر نقاط شهری، حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری از جمله برنامه های عمرانی شهرداری در سال جاری به شمار می رود.
ملاحسنی، احداث پارک بانوان، خرید تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و آتش نشانی، خرید تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در سطح شهر را از دیگر برنامه های این شهرداری دانست.
شهردار اشتهارد گفت: انتظار می رود با توجه به کاهش بودجه و محدود بودن منابع درآمدی بتوان با اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سال جاری بتوان بخشی از نیازهای عمومی شهر را مرتفع کرد.

خواندن 1030 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان