چاپ کردن این صفحه

85 درصد درآمد شهرداری کاهش یافت

دوشنبه, 25 تیر 1397 14:37 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرماندار اشتهارد گفت: 85 درصد منابع درآمدی شهرداری با کاهش مواجه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "محمد کردی" در برنامه بازدید مدیرکل امور شهری استانداری البرز از پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری اشتهارد افزود: شهرداری اشتهارد با توجه به کاهش منابع درآمدی، کاهش حقوق کارکنان و بدهی های به جا مانده از دوره چهارم شورا با مشکل مواجه شده است.
وی اظهارداشت: در حال حاضر شهرداری اشتهارد با اجرای برنامه ششم توسعه کشور تنها شهرداری دچار بحران در سطح استان البرز به شمار می رود که باید مورد حمایت ویژه استانداری البرز و اعتبارات استانی و ملی قرار گیرد.
فرماندار اشتهارد از مدیرکل امور شهری استانداری البرز خواست شهرداری اشتهارد را در تامین امکانات لجستیکی، عمرانی و امورهای جاری یاری دهد.
مدیرکل امور شهری استانداری البرز در ادامه با ابراز خرسندی از وفاق و همدلی میان فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در مرتفع کردن مشکلات و موانع موجود در ارائه خدمات شهر و مدیریت شهری گفت: دوره قبل با توجه به منابع درآمدی خوبی که داشت نباید بدهی را به دوره پنجم تحمیل می کرد.
"مجتبی عسگری" درخطاب به فرماندار اشتهارد اعلام داشت: شهرداری را در توزیع اعتبارات تملک دارایی مورد حمایت قرار دهید و ما نیز آمادگی خود را در جذب تسهیلات کشور به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه شهرداری می تواند با اعلام برنامه های درآمدزایی از تسهیلات وزارت کشور بهره مند شود ادامه داد: این تسهیلات تا سقف 50 میلیارد ریال با یک سال تنفس و کارمزد 4 درصد به شهرداری های دارای طرح درآمدزا پرداخت می شود.
مدیرکل امور شهری استانداری البرز در خصوص جذب اعتبارات لجستیکی گفت: 7 هزار میلیارد ریال از سوی سازمان همیاری ها که برای تامین امکانات لجستیکی پیش بینی شده است و شهرداری اشتهارد می تواند نسبت به اخذ ماشین آلات مورد نیاز خود اقدام کند.
عسگری یادآورشد: استانداری البرز در این شرایط بحرانی به شهرداری اشتهارد نگاه ویژه خواهد داشت و آمادگی خود را برای حمایت و مساعدت در اجرای برنامه های شهری اعلام می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، ارتقا درجه شهرداری، تعیین وضعیت استخدامی نیروهای کارمندی و برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی کارکنان از دیگر موضوعات مورد بحث بود.

خواندن 686 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان