چاپ کردن این صفحه

پیام تبریک شهردار اشتهارد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

سه شنبه, 11 ارديبهشت 1397 10:20 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

پیام تبریک شهردار اشتهارد به مناسبت گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر

فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده است لذا نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل این قشر زحمتکش را ارج نهيم.
کارگران همواره بازوی توانمند و موتور محرکه تولید و پویایی اقتصادی در کشور و پیام آور نشاط و سرزندگی به شمار می روند که با تلاش بی وقفه و بروز خلاقیت و نبوغ خود در عرصه کار و تولید صفحات زرین بی شماری را به تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده اند.
افتخارات امروز شهرداری، مدیون تلاش و همراهی کارگران است و اگر موفقیت هایی در شهر صورت گرفته از برکت تلاش و عرق ریختن این قشر تلاشگر است.
روز جهاني كار و كارگر فرصت مغتنمي براي تكريم و نكوداشت مقام رفيع كار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است.
بدین وسیله روزجهانی کار و کارگر را به کارگران متعهد و پرتلاش شهرداری اشتهارد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان کارگر آرزوی موفقیت و بهروزی می نمایم.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      مهدی ملاحسنی/ شهردار اشتهارد

خواندن 745 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آخرین ویرایش در سه شنبه, 11 ارديبهشت 1397 10:34
دهقان

آخرین‌ها از دهقان