چاپ کردن این صفحه

جلسه ی درس هایی از نهج البلاغه ویژه کارکنان شهرداری اشتهارد برگزار شد

سه شنبه, 28 دی 1395 13:51 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

اولین جلسه ی درس هایی از نهج البلاغه ویژه کارکنان شهرداری با سخنرانی حجت الاسلام خالق پرست امام جمعه اشتهارد برگزار شد 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، اولین جلسه ی درس هایی از نهج البلاغه ویژه کارکنان شهرداری با سخنرانی امام جمعه اشتهارد برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام خالق پرست امام جمعه شهرستان اشتهارد به بیان ویژگی های نامه 53 امیرالمومنین علی (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر حاکم جدید مصرکه دارای شخصیت علمی بالای مالک اشتر از جمله علم ، جنگ آوری  بودند ، پرداخت .

وی بیان داشت : امام علی (علیه السلام) در این نامه به شیوه های حکومت داری حاکم و رعیت از جمله حقوق حاکم و رعیت و وظایف حاکم و رعیت اشاره می کنند و این نامه هم اکنون در سازمان ملل متحد که به صورت زبان های مختلف ترجمه شده در اختیار نمایندگان و سفیران کشورها قرار داده می شود .

امام جععه اشتهارد در پایان تفسیر نامه 53 نهج البلاغه ، افزود : در این نامه حضرت از مردم مصر به خوبی یاد می کنند و مردم مصر را سزوار یک حاکم خوب همچون مالک می دانند .

گفتنی است این جلسه درس هایی نهج البلاغه روز های دوشنبه هر هفته توسط حجت الاسالام خالق پرست امام جمعه اشتهارد در نمازخانه شهرداری به همراه اقامه نماز ظهر و عصر ، برگزار می شود .

 

خواندن 881 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 29 دی 1395 09:24
محسن ملاحسنی

آخرین‌ها از محسن ملاحسنی