چاپ کردن این صفحه

دو پارک محله ای اشتهارد بزودی افتتاح می شود

سه شنبه, 16 آذر 1395 09:05 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

روزبان  مسئول فضای سبز و زیباسازی شهرداری اشتهارد گفت : شهر اشتهارد با مساحت 377 هکتار و با احتساب جمعیت 25 هزار نفری سرانه ای برابر 125 متر مربع را دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد روزبان مسئول فضای سبز و زیباسازی شهرداری اشتهارد گفت : شهر اشتهارد با مساحت 377 هکتار و با احتساب جمعیت 25 هزار نفری سرانه ی برابر 125 متر مربع را دارد .

مسئول فضای سبز شهرداری اشتهارد با بیان اینکه شرایط بیابانی حاکم بر منطقه اشتهارد موجب محدودیت های شاخصی در آب استحصالی و همچنین رشد گیاهان می شود ، افزود : در فصل سرما واحد فضای سبز شهرداری که متولی اصلی فضاهای سبز شهری می باشد مبادرت به هرس درختان نموده که این امر منجر به حذف شاخه های خشک شده و آلوده به آفات و همچنین تُنک کردن درختان کهنسال می شود .

روزبان تصریح کرد : از دیگر فعالیت های این بخش عملیات کود پاشی و خاک دهی متشکل از مواد آلی و بیوارگانیک است ، که واحد فضای سبز این شهرداری به آن مبادرت می نماید .

مسئول فضای سبز شهرداری اشتهارد در ادامه یاد آور شد : امسال شهرداری اشتهارد در نظر دارد تا تعداد هزار قطعه پیاز گل اختر و لاله در سطح پارک های شهر کاشت نماید . 

این مسئول خاطر نشان کرد  : تا پایان سال جاری دو پارک محله ای رزه و مسکن مهر نیز به منظور توسعه به متراژ هزار متر مربع تجهیز و در اختیار مردم عزیز اشتهارد قرار می گیرد .

روزبان مسئول زیباسازی شهرداری اشتهارد گفت : جهت رفاه شهروندان اشتهاردی بزودی عملیات نصب چراغ در بلوار آیت الله آقا سید عبدالله برهانی عملیاتی می شود .

 

 

خواندن 1643 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 17 آذر 1395 14:02
محسن ملاحسنی

آخرین‌ها از محسن ملاحسنی