چاپ کردن این صفحه

رشد شهربا اجرای برنامه های متنوع فرهنگی محقق می شود

شنبه, 02 فروردين 773 00:00 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول روابط عمومی شهرداری اشتهاردگفت: رشد شهر با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی محقق می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، "مصطفی ترابی" ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و عید باستانی ایرانیان افزود: در این میان مشارکت مردم و شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بدون حضور مردم، نمی توان به اهداف پیش بینی شده سازمانی دست یافت.

وی اظهارداشت: ارتقاء فرهنگ شهروندی بایستی مبتنی بر معارف دینی و هویت ملی باشد تا بتوان کارهای موثری را بر اساس اهداف سازمانی دنبال کرد.

ترابی یاد آور شد: ارتقا فرهنگ شهروندی دارای زیر مجموعه های زیادی است و امسال اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در اولویت برنامه های تعیین شده قرار داشت.

مسئول روابط عمومی شهرداری اشتهارد معتقد است؛ اجرای برنامه های سازمانی بر اساس الگوی مشخص سخت است اما تجربه نشان داده اجرای برنامه ها بر اساس جدول زمان بندی اثر بخشی بهتری دارد و شهر اشتهارد برای اجرای برنامه های فرهنگی از ظرفیت های بالایی برخوردار است.

ترابی با ابراز خرسندی از همراهی شهروندان در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی گفت: اجرای برنامه هایی نظیر برگزاری جشن طلوع البرز، جشنواره بادبادک ها، اجرای نمایش مذهبی و دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه هایی است که با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شد.

این مسئول اعلام داشت: شهرداری در نظر دارد در سال 90 بیش از سال جاری با برنامه ریزی منسجم و مناسب، برنامه های فرهنگی را راهبری کند.

مسئول روابط عمومی شهرداری اشتهارد گفت: برگزاری کلاس های آموزش قرآن در رشته های حفظ، مفاهیم، قرائت، صوت و لحن در مرکز دارالقرآن الکریم از دیگر برنامه های شهرداری است که با استقبال خوب مردم رو به رو شد و در حال حاضر بیش از 400 نفر از نوجوانان و جوانان این شهر از خدمات آموزشی این مرکز استفاده می کنند.

خواندن 1621 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 14:44
دهقان

آخرین‌ها از دهقان