چاپ کردن این صفحه

شهردار اشتهارد از بانوان شهرداری تجلیل کرد

دوشنبه, 01 ارديبهشت 1393 13:40 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت مقام والای زن، شهردار اشتهارد از بانوان شهرداری تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "علی موسوی زاده" شهردار اشتهارد در جمع بانوان اداره ضمن تبریک و قدردانی از تلاش و زحمات آنان گفت: تقارن این ایام با روز زن، نقش و جایگاه زنان در جامعه بشری را در جایگاه ویژه ای قرار داده است.

وی افزود: زنان در تداوم انقلاب و اسلام نقش شایسته ای از خود به جای گذاشته اند و امروز نیز در ساختن جامعه انسانی و رشد و اعتلای آن نقش بی نظیری دارند که قابل توصیف نیست.

موسوی زاده گفت: مکتب اسلام در نگرش به شخصیت زن توجه ویژه وخاصی قائل است که با تولد حضرت زهرا (س) در دوران جاهلیت عرب که به زن ارزشی نمی داد، به زنان شأن و منزلت والایی داد.

شهردار اشتهارد اعلام داشت: فاطمه زهرا (س) به عنوان کوثر هستی الگوی تمام و کمالی برای زنان عالم است و سیره زندگی او اسوه بی بدیلی است که باید سرمشق عینی و عملی واقع شود.

وی در ادامه بر لزوم تاسی از اندیشه و منش آن حضرت تاکید کرد و برخی از خصایص شاخص دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، جایگاه و منزلت زن در دین مبین اسلام را تشریح کرد.

وی افزود: امروزه زنان با نقش آفرینی خود در جامعه نشان داده اند که می تواند یک کارآفرین موفق، مدیر موفق و نقش یک جهادگر برای تحقق شعار سال جاری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ایفا نمایند.

موسوی زاده با ابراز خرسندی گفت: فضای خدمت رسانی در شهرداری بیش از سایر نهادها و ادارات خدمات رسان است که بخشی از آن با همدلی و دلسوزی شما بانوان در مجموعه شهرداری در حال اجرا و شکل گیری است.

شهردار اشتهارد افزود: امید است با شکرگزاری، مشورت، تعامل و یاری کردن یکدیگر بتوانیم بار مسئولیتی که بر دوش یکایک ما گذاشته شده است به گونه ای شایسته به سر منزل مقصد برسانیم.

شهردار اشتهارد در پایان این آیین با اهدا لوح سپاس و هدایایی از زحمات بانوان تلاشگر شهرداری قدردانی و تجلیل کرد.

اطلاعات تکميلي

  • سرتیتر: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)
خواندن 2875 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان