چاپ کردن این صفحه

41 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی شهرداری اختصاص یافت

یکشنبه, 08 ارديبهشت 1392 14:43 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول فنی و عمرانی شهرداری اشتهارد گفت: 41 میلیارد ریال اعتبار به طرح ها و پروژه های عمرانی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، مهندس "ناصر صداقت" افزود: این میزان اعتبار با افزایش 23/95 درصد نسبت به سال گذشته از 21 میلیارد ریال اعتبار به 41 میلیارد ریال رسید.

وی اظهارداشت: اصلاح هندسی بلوارهای امام علی (ع)، صیاد شیرازی و آیت الله طالقانی، جدول گذاری و روکش آسفالت معابر و خیابان ها، تکمیل ساختمان غسالخانه و احداث بلوار شورا از جمله برنامه های عمرانی در سال جاری است.

مهندس صداقت ادامه داد: ساماندهی و بهسازی پیاده رو ضلع شمالی بلوار آیت الله خامنه ای، بهره برداری از مجتمع فرهنگی، تفریحی و پذیرایی و هدایت آبهای سطحی با ایجاد کانال از دیگر فعالیت های عمرانی به شمار می رود.

مسئول فنی و عمرانی شهرداری اشتهارد بهره برداری از مجتمع فرهنگی، تفریحی و پذیرایی را در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری عنوان کرد و گفت: این پروژه در سه طبقه با ظرفیت حدود دو هزار نفر در حال تکمیل است.

وی، وجود دو سالن پذیرایی با ظرفیت یک هزار و 200 نفر، 12 سوئیت، سالن همایش، کنفرانس، رستوران و کافی شاپ را از فضاهای این مجتمع دانست.

مهندس صداقت افزود: تاکنون برای پیشرفت فیزیکی 95 درصدی این پروژه هزینه ای افزون بر 15 میلیارد ریال صرف شده است.

خواندن 1493 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 15:49
دهقان

آخرین‌ها از دهقان