چاپ کردن این صفحه

تمام واحدهای مسکونی اشتهارد به صورت رایگان بیمه شدند

یکشنبه, 28 خرداد 1391 11:27 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهرداری اشتهارد تمام واحدهای مسكونی شهر را به صورت رایگان در برابر حوادث از جمله آتش سوزی بیمه كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، مسئول بیمه منازل شهراشتهارد گفت: شهرداری در سومین سال متوالی تمام منازل مسكونی این شهر را كه تعداد آنها به چهار هزار و 500 واحد مسكونی می رسد بیمه كرد.
"یوسف بهادری" اظهارداشت: این تعداد واحد مسكونی در برابر حوادثی نظیر آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، طغیان آب رودخانه و دریا، طوفان، گردباد وتند باد تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
وی اعلام داشت: طبق قرارداد شهرداری با شركت بیمه، اگر واحد مسكونی بر اثر حوادث ،دچار آسیب شود، خسارت وارده به تناسب سرمایه پرداخت شده بابت هر واحد مسكونی توسط بیمه پرداخت خواهد شد.
بهادری افزود: امسال طبق قرارداد، به ازای هر واحد مسكونی در صورت جبران خسارت ساختمان و تاسیسات آن تا سقف 30 میلیون ریال و در صورت وارد شدن خسارت به اثاثیه و محتویات منزل تا سقف 40 میلیون ریال پرداخت می شود.
مسئول بیمه منازل شهر اشتهارد اعلام داشت: سال گذشته این رقم سرمایه برای جبران خسارت به ساختمان و تاسیسات آن، 20 میلیون ریال و در بخش اثاثیه و محتویات منزل، 30 میلیون ریال بود كه در سال جاری با 20 میلیون ریال افزایش در مجموع به 70 میلیون ریال رسید.
بهادری افزود: شهروندان می توانند با افزایش سرمایه واحد مسكونی خود در صورت وقوع حادثه نسبت به دریافت خسارت كامل از شركت بیمه اقدام كنند.
مسئول بیمه منازل شهر اشتهارد گفت: انتظار می رود با بیمه تمام منازل مسكونی اشتهارد بتوان در زمان بروز حوادث احتمالی اقدام شایسته در جبران خسارت به شهروندان این شهر انجام داد.

خواندن 1609 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 18:47
دهقان

آخرین‌ها از دهقان