چاپ کردن این صفحه

تور دو چرخه سواری عمومی در اشتهارد برگزار شد

یکشنبه, 13 ارديبهشت 1394 10:27 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول هیات دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد گفت: تور دوچرخه سواری عمومی به مناسبت گرامی داشت هفته معلم در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، سید "محسن موسوی" افزود: این تور با حضور حدود یکصد دوچرخه سوار با هدف اهمیت به ورزش برای حفظ سلامتی و تندرستی و گرامی داشت هفته معلم به اجرا درآمد.

وی اظهارداشت: شرکت کنندگان در این تور دوچرخه سواری مسیر 4 کیلومتر از اداره ورزش و جوانان تا مصلای بقیه العظم و مسیر بالعکس آن را رکاب زدند.

موسوی با اشاره به اینکه دوچرخه یک وسیله حمل و نقل پاک است ادامه داد: استفاده از این وسیله پاک علاوه بر کاهش هزینه ها سوخت و تصادفات در جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی حائز اهمیت است.

مسئول هیات دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد گفت: انتظار می رود با فرهنگسازی و فراهم کردن بستر دوچرخه سواری در این شهر بتوان شهروندان را به استفاده از این وسیله تشویق کرد.

لازم به ذکر است: در پایان تور دوچرخه سواری شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد به قید قرعه به 15 نفر از راکبان دوچرخه سوار هدایایی اهدا کردند.

خواندن 1280 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان