چاپ کردن این صفحه

هم افزایی، اثر بخشی فعالیت های فرهنگی را افزایش می دهد

چهارشنبه, 28 دی 1401 13:22 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد گفت: هم افزایی نهادهای فرهنگی با شهرداری اثر بخشی فعالیت های فرهنگی را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "مهدی مهدوی نیا" در نشستی با رئیس و معاون آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد افزود: وقتی تمام نهادی های فرهنگی با تبادل تجربه در اجرای برنامه های فرهنگی هم افزایی کنند قطعاً اجرای برنامه با جذابیت بیشتری به مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی، جایگاه معلمان و دانش آموزان را از اهمیت بالایی خواند و گفت: اجرای برنامه فرهنگی در سطح مدارس به دلیل بالا بودن جمعیت هدف و وجود بسترهای تعلیم و تربیت با اثر بخشی بیشتری همراه خواهد بود.

شهردار اشتهارد یادآورشد: با وجود اینکه شهرداری اشتهارد از منابع درآمدی پایین برخوردار است اما به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی هدفمند و ماندگار است.

وی اعلام داشت: انتظار می رود با شناسایی پتانسئل های شهرستان، تعامل و همکاری متولیان فرهنگی بتوان بستر خدمات رسانی در اجرای برنامه های اثر بخش فرهنگی را در این شهر فراهم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد در این نشست گفت: خرسندم شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد از جامعه فرهنگیان هستند.

سید "حسن شفیعی" افزود: امید است با حضور فرهنگیان در پست های مدیریت شهری، شاهد اجرای برنامه های فرهنگی مفید و اثر بخش باشیم.

شهر اشتهارد بیش از یک هزار و 126 فرهنگی و 12 هزار دانش آموز دارد.

خواندن 248 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان