چاپ کردن این صفحه

دانشجویان در تصمیمات اجرایی نقش مهمی دارند

جمعه, 22 آذر 1392 09:00 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: دانشجویان در تصمیمات اجرایی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، حجت الاسلام والمسلمین "محمدجواد واثق" در آیین گرامی داشت 16 آذر شهرستان اشتهارد که شامگاه گذشته در فرهنگسرای ملاصدرا برگزار شد اظهارداشت: مسئولان شهرستان باید به دانشجویان توجه کنند و این قشر را در تصمیم گیری های اجرایی مشارکت دهند.

وی افزود: دانشجویان باید به زیرساخت های فرهنگی توجه کنند و در برنامه های فرهنگی شهرستان حضوری پر رنگ داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین واثق یادآورشد: این مهم با توجه مسئولان و ایجاد تعامل و مشارکت میان مسئولان و دانشجویان محقق خواهد شد.

امام جمعه شهرستان اشتهارد در ادامه، ضد سلطه و استکبار بودن، ضد اشرافی گری، صراحت در گفتار و نوشتار، روحیه پرسشگری، نقادی، جست وگو و صداقت را از ویژگی های بارز دانشجویان بر شمرد.

وی اعلام داشت: همچنین پایین بودن آستانه صبر و تحمل دانشجویان از ویژگی های بازدارنده این قشر فعال جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین واثق گفت: انتظار می رود مسئولان در اجرای برنامه های شهرستان، دانشجویان را مورد مشورت خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، در این آیین امام جمعه اشتهارد به سوالات دانشجویان پیرامون، پیوند حوزه و دانشگاه، اسلامی کردن دانشگاه، فعالیت شورای فرهنگ عمومی، زیرساخت های فرهنگی و فعالیت انجمن دانشجویان پاسخ داد.

این آیین که با حضور امام جمعه شهرستان، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اشتهارد درسالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ملاصدرا برگزار شد از محمود نظری و علی دهقان نسب مسئولان سابق انجمن دانشجویان شهراشتهارد و اعضای فعال انجمن تقدیر و قدردانی شد.

خواندن 1237 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان