چاپ کردن این صفحه

فلسفه تشکیل بسیج، میدان داری در همه عرصه ها است

پنج شنبه, 14 آذر 1392 09:40 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اصل و فلسفه تشکیل بسیج، حضور و میدان داری در همه عرصه ها سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و هنری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، سردار "بهرام حسینی مطلق" شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح حوزه بسیج کارگری، اداری و اصناف شهید حسن تهرانی مقدم شهرستان اشتهارد افزود: امروز ضرورت وجود بسیج با دور اندیشی که امام راحل (ره) داشتند بیش از زمان جنگ احساس می شود.

وی اظهار کرد: دستاورد بسیج در همه عرصه ها از جمله علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور قابل تحسین است.

وی یادآور شد: بسیج با حضوری پر رنگ و استوار بر مواضع موجب شکست دشمنان و فتنه گران در سال 88 شد.

حسینی مطلق با اشاره به فرمایش امام خیمنی (ره) اضافه کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

وی ادامه داد: بسیج لشکر مخلص خدا و سرمایه ای شکست ناپذیر است که در حماسه اقتصادی کشورمان حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز سرمایه بسیج را تخصص و توانمندی های مختلف آن در عرصه های ابتکار، تولید و کسب و کار دانست و گفت: انتظار می رود با همدلی مسئولان بتوان بستر پیشرفت و حضور نیروهای بسیجی را در عرصه های مختلف در این شهرستان فراهم کرد.

فرماندار اشتهارد نیز در این مراسم افزود: تشکیل بسیج از ابتکارات امام خمینی (ره) بود که در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش گذاری به آن درخشید.

"ابوالفضل اینانلو" گفت: وجود بسیج استکبار جهانی را تحت شعاع قرار دارد چرا که اکثر مردم کشورمان با عضویت در این نهاد از مواضع دینی و اسلامی و انقلابی کشور با درایت، بصیرت و آگاهی حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، در این مراسم از تیم ها و نفرات برتر مسابقات ورزشی فوتبال، فوتسال، شنا، تنیس روی میز و مسابقات قرآنی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و قدرانی شد.

مراسم افتتاح حوزه بسیج کارگری، اداری و اصناف شهرستان اشتهارد با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، فرماندهان بسیج کارگری، اداری و اصناف استان البرز، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از کارمندان بسیجی ادارات در سالن آمفی تئاتر شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.

خواندن 1543 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان