چاپ کردن این صفحه

مهدویت یک موضوع جهانی است

سه شنبه, 28 آذر 1391 19:15 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: مهدویت یک موضوع جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، حجت الاسلام "محمد جواد واثق" ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان در دانشگاه پیام نور اشتهارد افزود: امروز موضوع مهدویت یکی از مباحث مهم و مطرح در سطح جهانی به شمار می رود.

وی اظهارداشت: از آنجا که اساس این تفکر به دلیل جان مایه اعتقادی، همواره مورد هجمه دشمنان بوده است باید با درایت، توطئه دشمنان را رصد و سپس با آنها مقابله کرد.

حجت الاسلام واثق یادآورشد: امروزه دشمنان با ساخت فیلم های مختلف و شخصیت های کارتونی به دنبال ایجاد شکاف میان اسلام و مسلمانان هستند.

امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: دشمنان در حقیقت می خواهند اسلام را به سمتی سوق دهند تا مردم بترسند و از اسلام فاصله بگیرند.

وی اعلام داشت: امید است با خلاقیت و نوآوری بتوان ناهنجاری های فرهنگی را مهار و سپس هنجارها و ارزش ها را جایگزین آنها کرد و در نهایت برای ماندگاری شان کوشید.

به گزارش این پایگاه، امام جمعه اشتهارد در این جلسه به دیگر مباحثی نظیر برخورد امام زمان (عج) در زمان ظهور، معجزات، چگونگی حکومت و فلسفه ظهور ایشان پرداخت.

لازم به ذکر است این جلسه از ساعت 12 و 30 دقیقه به مدت دو ساعت در دانشگاه پیام نور اشتهارد برگزار شد.

خواندن 1413 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان