چاپ کردن این صفحه

كارخانه تولید لوازم پزشكی در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید

شنبه, 14 بهمن 1391 14:21 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به مناسبت ایام الله دهه مبارك فجر، كارخانه تولید لوازم پزشكی روز شنبه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشكی در شهرك صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، در این كارخانه شش محصول شامل كیسه خون (بلادبگ)، ست های سوزن دیالیز (فیستولانیدل)، محلول همو دیالیز، كیسه پودر بی كربنات سدیم (رنا بگ)، لوله های رابط دیالیز(بلاد لاین) و كاتریج پودر بی كربنات سدیم (رنا كارت) تولید می شود.

در این واحد تولیدی سالانه چهار میلیون و 500 هزار كیسه مخصوص خون، چهار میلیون عدد لوله های رابط دیالیز، چهار میلیون عدد ست های سوزن دیالیز، سه میلیون كیسه پودر بی كربنات و دو میلیون عدد كاتریج پودر بی كربنات تولید و در اختیار مراكز درمانی كشور قرار می گیرد.

دو محصول كیسه پودر بی كربنات سدیم (رنابگ) و كارتریج پودر بی كربنات سدیم (رنا كارت) برای نخستین بار است كه در ایران تولید می شود.

همچنین با راه اندازی این كارخانه با شش خط تولیدی، بستر اشتغال 280 نفر به صورت مستقیم و سه هزار و 500 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

برای ساخت و راه اندازی این كارخانه در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع و با زیربنای پنج هزار متر مربع 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

این كارخانه دارای فضای اداری، واحدهای تضمین كیفیت، كنترل كیفیت، تزریق، آزمایشگاه، خط تولید، فنی و مهندسی، تحقیق و پژوهش و انبار است.

در آیین گشایش این كارخانه، "سعیدرضا شاهمرادی" مدیركل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت و درمان و آموزش علوم پزشكی و "محمد عبده زاده" مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و داروی كشور حضور داشتند.

شهرك صنعتی اشتهارد با بیش از 650 واحد تولیدی و صنعتی فعال در سه كیلومتری غرب اشتهارد قرار دارد.

خواندن 1398 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان