چاپ کردن این صفحه

راهپیمایی محکومیت فتنه کور نفاق

پنج شنبه, 14 دی 1396 10:41 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

روز گذشته راهپیمایی محکومیت فتنه کور نفاق با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی اشتهارد با شکوه خاصی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد ، روز گذشته راهپیمایی محکومیت فتنه کور نفاق با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلاب اشتهارد با شکوه خاصی برگزار شد .

این راهپیمایی که عصر روز گذشته با حضور اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی اشتهارد ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین ادارات شهرستان ، خانواده معظم شهداء و ایثارگران ، از میدان آزادگان اشتهارد آغاز و به طرف گلزار مطهر شهداء برگزار گردید .
از دیگر برنامه های این راهپیمایی پر شور می توان به قرائت قطعنامه راهپیمایی محکومیت فتنه کور نفاق که با تکبیر حاضران همراه بود ، اشاره کرد .
پایان بخش راهپیمایی انقلابی مردم مومن اشتهارد سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر ولد بیگی امام جمعه اشتهارد بود که به ابعاد به وجود آمدن این فتنه و همچنین نقش ارزشمند و حضور همیشگی مردم ایران در خصوص خنثی نمودن فتنه های این چنینی در ادوار مختلف دوران انقلاب اسلامی و همچنین در خواست از دولت خدمتگذار برای بهبود اوضاع معیشتی و کسب و کار مردم اشاره کرد .

خواندن 4331 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محسن ملاحسنی