چاپ کردن این صفحه

همه مردم باید برای حفظ عناصر نظام و انقلاب تلاش کنند

چهارشنبه, 22 بهمن 1393 12:29 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: همه آحاد مردم باید در حفظ عناصر نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، دکتر محمدجواد کولیوند در جمع مردم دارالمومنین و شهیدپرور اشتهارد در امامزادگان ام کبری و ام صغری (س) این شهرستان افزود: امام خمینی (ره) با پشتیبانی مردم سه عنصر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به این کشور هدیه کرد.

وی اظهارداشت: استقلالی که مردم را از زیر یوق ستم شاهی که کمترین توجهی به خاستگاه مردم نداشتند رها ساخت.

دکترکولیوند گفت: امام (ره) با حمایت مردم بیان آزادی و حکومت مردم بر مردم را به کشورمان هدیه داد تا مردم بی واسطه رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و شوراهای شهر و روستای خود را انتخاب کنند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: این انقلاب با خون پاک شهدا به دست آمد و اکنون ما وارث این نظام و انقلاب هستیم که باید در حفظ آن بکوشیم.

وی ادامه داد: امروز در کنار شهدا پیمان می بندیم تا زمانی که هستیم برای حفظ آرمان های امام و شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنیم و با وحدت و یکپارچگی در پایدار و پاسداری از این انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: امروز وارثان این نظام در عرصه های بین المللی برای حفظ حقوق این ملت در حال مذاکره هستند.

وی گفت: ما از تیم مذاکره کنندگان ایران می خواهیم در مذاکراتشان عزت و حقوق مردم کشورمان را حفظ کنند.

دکتر کولیوند ادامه داد: همچنین از قوه قضائیه می خواهیم در مقابل فسادهای که در کشور صورت گرفته برخورد کنند و با غیرت از ارزشهای این نظام و اسلام دفاع کنند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با پشتیبانی از فرامین رهبری و دعای شهدا بتوانیم پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به صاحبش حضرت بقیه الاعظم (عج) برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، راهپیمایی سی و ششمین یوم الله بهمن با حضور تمام مسئولان شهرستان و حضور کثیری از مردم دارالمومنین و شهید پرور اشتهارد برگزار شد.

اطلاعات تکميلي

  • سرتیتر: نماینده مجلس؛
خواندن 4398 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان