چاپ کردن این صفحه

تشویق همگانی به ورزش، اولویت برنامه سال جاری است

چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 09:24 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اشتهارد گفت: تشویق همگانی به ورزش، اولویت برنامه ورزشی سال جاری در این شهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "نادر سلیمانی" افزود: برای تحقق این مهم برنامه ریزی، تشویق و دعوت مردم به انجام حرکات نرمشی در اولویت برنامه های ورزشی این شهر قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: مردم با انجام حرکات ورزشی می تواند علاوه بر افزایش سطح نشاط و شادابی جسمی و روحیه، بنیه بدنی خود را در مقابل بیماری ها تقویت و افزایش دهند.

سلیمانی، برپایی ورزش صبحگاهی در سطح بوستان ها و پارک ها، برگزاری همایش پیاده روی، دوچرخه سواری و پیاده روی خانوادگی در مناسبت های مختلف، جشن بادبادکها و کوهنوردی را از جمله برنامه های ورزشی قابل اجرا در سال جاری عنوان کرد.

مسئول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اشتهارد گفت: آماده سازی زمین ساحلی برای برپایی مسابقات کشتی و والیبال ساحلی، احداث مجموعه ورزشی شهداء، برگزاری جشنواره مسابقات مینی والیبال و ورزشهای روستایی و بومی، محلی از دیگر برنامه های ورزشی شهرداری در سال جاری به شمار می رود.

این مسئول افزود: امیدواریم با اجرای برنامه های پیش بینی شده و مشارکت مردم و علاقه مندان به ورزش بتوانیم ورزش همگانی را در شهر توسعه و گسترش داد.

خواندن 4366 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان