چاپ کردن این صفحه

اولویت سال 92 شهرداری، تکمیل مجتمع فرهنگی، تفریحی و پذیرایی

شنبه, 30 دی 1391 11:42 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، اولویت سال 92 شهرداری، تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی، تفریحی و پذیرایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، مهندس "مهدی مهدوی نیا" افزود: با توجه به اینکه شهر اشتهارد فاقد فضایی برای برگزاری مراسمات و جشن های مختلف است و وجود این پروژه در سال های اخیر از سوی شهروندان مورد اهمیت قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: نبود چنین فضایی در سال های اخیر ناهنجاری های فرهنگی و نیز اعتراض های مردمی را به دنبال داشته است.

مهندس مهدوی نیا گفت: وجود این عواملی سبب شده شهرداری و شورای اسلامی شهر برای کاهش معضلات فرهنگی شهر با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان فنی و ارتباط با شرکت های مربوطه، تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی، تفریحی را در اولویت سال 92 قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد افزود: هم اکنون این پروژه در سه طبقه با ظرفیت حدود دو هزار نفر در حال تکمیل است.

مهندس مهدوی نیا، وجود دو سالن پذیرایی با ظرفیت یک هزار و 200 نفر، 12 سوئیت، سالن همایش، کنفرانس، رستوران و کافی شاپ را از فضاهای این مجتمع فرهنگی، تفریحی عنوان کرد.

وی ادامه داد: تاکنون شهرداری برای پیشرفت فیزیکی 75 درصدی این پروژه هزینه ای افزون بر 15 میلیارد ریال صرف کرده است که هشت میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد اعلام داشت: با توجه به کاهش اعتبارات دولتی پیش بینی می شود این پروژه در اواسط سال آینده به اتمام رسد.

مجتمع فرهنگی، تفریحی و پذیرایی شهرداری اشتهارد با سه هزار و 800 متر زیر بنا در 300 متری جنوب میدان معلم قرار دارد.

خواندن 4681 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان