چاپ کردن این صفحه

طرح شناسنامه دار کردن املاک و مستغلات شهر اشتهارد آغاز شد

یکشنبه, 07 خرداد 1391 07:54 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد از اجرای طرح شناسنامه دار کردن املاک و مستغلات این شهر خبرداد.

"علیرضا واحدی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد اظهارداشت: این طرح در 2 فاز انجام می شود که فاز اول، جمع آوری اطلاعات و فاز دوم، آماده سازی داده های جمع آوری شده است.
وی گفت: مرحله اول این طرح از تاریخ 16 آذر آغاز شده و طبق برآورده های صورت گرفته تا اواسط دی ماه ادامه خواهد داشت.
واحدی اضافه کرد: در این طرح سعی شده است از کارشناسان مجرب برای جمع آوری اطلاعات ساختمانی استفاده شود و در مرحله بعدی، اطلاعات، پالایش شده و وارد سامانه نرم افزاری مخصوص خواهد شد که این مرحله نیز تا 15 بهمن ماه به پایان خواهد رسید.
شهردار اشتهارد یاد آورشد: این اطلاعات در چهار گروه اصلی1- اطلاعات کلی ملک مثل آدرس، ماهیت فیزیکی، کاربری، تلفن، برق، گاز و ... 2- مشخصات ساحتمان واقع در ملک مثل نما، عمر بنا، کیفیت بنا، نوع نما، نوع اسکلت و ... 3- اطلاعات تفکیکی هر واحد مثل فعالیت، تعداد ساکن، نوع مالکیت، تعداد خانوار، تاریخ تملک و.... 4- مشخصات فردی هر مالک به تفکیک واحد، طبقه بندی شده اند.
واحدی گفت: این طرح در واقع یکی از مراحل اجرای طرح سیستم جامع شهرسازی است و مسئولین شهر را در خدمت رسانی و مدیریت بهتر شهر کمک خواهد نمود به عبارتی اطلاعات جمع آوری شده این طرح در تمام تصمیم گیری های شهری موثر خواهد بود.
شهردار اشتهارد اعلام داشت: هدف کلی از اجرای سیستم جامع شهرسازی، سهولت، دقت، سرعت و عدالت در روند رسیدگی به تمام موضوعات شهر در حوزه های مختلف شهرسازی، عمرانی، خدماتی، مالی و درآمد است.
وی همچنین اضافه کرد: تاکنون برای آگاهی شهروندان عزیز و ارتقاء سطح مشارکت عمومی در اجرای موفق این طرح، اطلاع رسانی کافی در قالب بروشور، آگهی و پیام کوتاه صورت گرفته است و امیدواریم همشهریان عزیز همکاری لازم را با مامورین جمع آوری اطلاعات انجام دهند و ما را در اجرای این مهم یاری نمایند.

خواندن 1558 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 17:19
دهقان

آخرین‌ها از دهقان