چاپ کردن این صفحه

بوستان حافظ به زودی در فهرست اماکن گردشگری استان قرار می گیرد

شنبه, 02 فروردين 773 00:00 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول فضای سبز اشتهارد گفت: بوستان حافظ به دلیل قدمت بالا و داشتن درختان سر به فلک کشیده و سیمای زیبای آن به زودی در فهرست اماکن گردشگری استان البرز قرار می گیرد.

مهندس "مسعود روزبان" افزود: قدمت این پارک به سال 1330 بر می گردد که قدیمی ترین پارک این شهر محسوب می شود.
وی اظهارداشت: اکنون در بازدید کارشناسان گردشگری البرز از این پارک، قابلیت آن برای ثبت در فهرست گردشگری البرز محرز شده است.
مهندس روزبان یاد آورشد: وجود شهربازی سرپوشیده، قهوه خانه سنتی و مجموعه فرهنگی، تفریحی و پذیرایی در حاشیه این پارک بر اهمیت و ضرورت آن افزوده است.
این مسئول اعلام داشت: در حال حاضر طرح توجیهی آن در دست اقدام است و تا پایان سال آماده ارسال به سازمان گردشگری خواهد شد.
مسئول فضای سبز شهرداری اشتهارد گفت: امید است با ثبت این پارک بتوان گامی شایسته در مسیر جذب توریست و شناسایی این شهر در سطح کشور برداشت.
مهندس روزبان در ادامه اعلام داشت: واکاری و کاشت نهال در بوستان سعدی و هرس درختان سطح شهر از برنامه های انجام شده واحد فضای سبز در این شهر است.
وی، همچنین حذف پوشش های گیاهی در لاین های شمالی و جنوبی بلوارآیت الله خامنه ای با هدف مبارزه با آفات و ساماندهی سیمای شهری و خاکریزی مجدد در بلوار اصلی به منظور کاشت گل را از فعالیت های در دست اجرای این واحد برشمرد.

خواندن 1496 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 14:46
دهقان

آخرین‌ها از دهقان