چاپ کردن این صفحه

مراسم یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرمانداری اشتهارد برگزار شد

پنج شنبه, 30 دی 1395 18:56 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مراسم یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن شهدای فرمانداری اشتهارد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد،مراسم یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن شهدای فرمانداری اشتهارد با حضور مسئولین شهرستان و سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی برگزار شد

در این مراسم که حجت الاسلام خالق پرست امام جمعه ، اینانلو فرماندار ، موسوی زاده شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان اشتهارد حضور داشتند ؛ خطیب توانا حجت الاسلام ادیب یزدی در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر عالم پرور اشتهارد ؛ آیت الله شیخ علی پناه اشتهاردی را که یکی از اساتید برجسته و استاد اخلاق توانای حوزه های علمیه دانست .

استاد ادیب یزدی در ادامه سخنان خود به آیاتی از سوره مبارکه ابراهیم اشاره داشت و یادآور شد : به اذعان شیعه و سنّی این آیات در شأن و منزلت مولای متقیان امام علی (علیه السلام) است و قرآن شناسنامه حضرت است .

وی در ادامه جایگاه ولایت فقیه را در جامعه اسلامی مورد تأکید قرار داده و افزود : با اینکه 27 سال از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) می گذرد ، اما با وجود رهبری مقام معظم رهبری ، هیچگاه فقدان امام ، احساس نشده است .

حجت الاسلام ادیب یزدی نقش برجسته علما در افزایش جمعیت شیعیان در جهان را مورد تأکید قرار داده و تصریح کرد : با فعالیت های و تلاش علمای شیعه ، روز به روز بر تعداد شیعیان در جهان افزوده می شود و با این تلاش گسترده علماء ، دنیا تشنه پیوستن به عالم تشیع است .

سخنران این مراسم در ادامه به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، مراسم تشیع و نقش ایشان در مبارزه با رژیم شاه هنشاهی اشاره و تصریح کرد : حضور با شکوه مردم در مراسم تشیع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان از این دارد که مردم خوب ایران به عالم توجه خاصی و ویژه ای دارند و روحانیت در واقع در درون مردم ما ریشه دوانده است و ایشان در آن دوران با اقشار مختلف ارتباط تنگاتنگی داشتند .

وی در پایان سخنان خود جملات امام و رهبری در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره و افزود : جملات امام و رهبری در خصوص ایشان نشان از اهمیت نقش مرحوم آیت هاشمی رفسنجانی در تمام دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی دارد . 

 

خواندن 794 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محسن ملاحسنی

آخرین‌ها از محسن ملاحسنی