چاپ کردن این صفحه

جایگاه قدس شهرداری اشتهارد درجه ممتاز را کسب نمود

شنبه, 04 دی 1395 14:26 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

عبدالله هادی مدیر جایگاه سوخت اشتهارد از کسب عنوان ممتاز جایگاه سوخت شهرداری اشتهارد خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد ، عبدالله هادی مدیر جایگاه سوخت اشتهارد گفت : طی بازرسی های به عمل آمده جایگاه سوخت شهرداری اشتهارد عنوان ممتاز را کسب نمود .

عبدالله هادی به موقعیت و میزان سوخت رسانی شبانه روزی جایگاه قدس اشتهارد اشاره و افزود : با توجه به فاصله زیاد جایگاه سوخت اشتهارد نسبت به شهرهای اقماری ، وجود شهرک صنعتی در منطقه و ترازینت بودن جاده اشتهارد ؛ این جایگاه با توزیع روزانه یکصد هزار لیتر بنزین و گازوئیل و پنج هزار کیلو گاز CNG ؛  نقش مهمی در تأمین سوخت خودروهای شهری و بین شهری اعم از بنزین وگازوئیل دارد . 

مدیر جایگاه قدس شهرداری اشتهارد در ادامه اقدامات مختلف در جهت بازسازی و نوسازی جایگاه سوخت قدس اشتهارد را یادآور شده و تصریح کرد : انجام بتون ریزی کل محوطه ، کامپوزیت دور سوله و ستون ها و نمای ساختمان  اداری جایگاه ، تعویض جداول و آجر فرش محوطه مخازن ، نوسازی قطعات مخازن از جمله اقدامات عمرانی و فنی را در جهت رضایت مندی مراجعین برشمرد .

این مسئول خاطر نشان کرد : واحد شرکت های ملّی پخش فرآوردهای نفتی با بازدید دو ماهه از مخازن و کنترل عدم وجود آب و بازدید ماهانه لیتراژ بنزین وگازوئیل توزیعی ، روند سوخت رسانی در این جایگاه را مورد ارزیابی قرار می دهند .

 

خواندن 1037 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محسن ملاحسنی

آخرین‌ها از محسن ملاحسنی