چاپ کردن این صفحه

استاد محمدی اشتهاردی از عالمان پرافتخار نه تنها اشتهارد بلکه حوزه علمیه کشور است

جمعه, 19 آذر 1395 20:08 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم دهمین سالگرد ارتحال استاد محمدی اشتهاردی با ابراز خرسندی از حضور مجدد در خطه ی عالم پرور و شهید پرور اشتهارد  گفت : اشتهارد دارای عالمان فرهیخته در حوزه های علمیه ، نظیر آیت الله حاج شیخ علی پناه اشتهاردی ، آیت الله شیخ حسین تقوی و شهید سلطانی و آیت الله میرزا حبیب الله اشتهاردی و ... است و مرحوم استاد محمدی اشتهاردی نیز از علمان پرافتخار نه تنها اشتهارد بلکه حوزه علمیه کشور بوده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم دهمین سالگرد ارتحال استاد محمدی اشتهاردی با ابراز خرسندی از حضور مجدد در خطه ی عالم پرور و شهید پرور اشتهارد  گفت : اشتهارد دارای عالمان فرهیخته در حوزه های علمیه ، نظیر آیت الله حاج شیخ علی پناه اشتهاردی ، آیت الله شیخ حسین تقوی و شهید سلطانی و آیت الله میرزا حبیب الله اشتهاردی و ... است و مرحوم استاد محمدی اشتهاردی نیز از عالمان پرافتخار نه تنها اشتهارد بلکه حوزه علمیه کشور بوده است . 

 

 سخنران مراسم دهمین سالگرد ارتحال مرحوم اشتهاردی به حدیث نبوی در ذیل سوره مبارکه حدید اشاره و بیان داشت : یکی از چیزهایی که پس از مرگ انسان باعث روشنایی برزخ انسان می شود قلم و کتابت است که خدای متعال در قرآن به خاطر اهمیت نقش قلم به آن قسم یاد کرده است .

 

امام جمعه موقت تهران افزود  : استاد محمدی اشتهاردی هم به قرآن و هم به اهل بیت با حضور و کتابت در تفسیر نمونه قرآن و تألیف کتاب سوگنامه آل محمّد که چندین نوبت چاپ مجدد شده و مورد استفاده خطیبان و مداحان اهل  بیت است ، خدمت نمود .

 

حجت الاسلام صدیقی به بیان نقش قرآن و اهمیت خواندن نمازشب و توبه و انابه در نجات انسان از ظلمات اشاره و تصریح کرد: به طور نمونه در آیات الکرسی به همین موضوع پرداخته شده که خدای متعال مومنین را از ظلمات خارج و به سمت نور هدایت می کند .

 

خطیب موقت نمازجمعه تهران به فتنه سال 88 و نقش سخنان رهبر فرزانه انقلاب در نمازجمعه نیز اشاره کرد و گفت : مردم ایران اسلامی  با توجه و دقت نظر و موقعیت شناسی رهبر فرزانه انقلاب را در سال 88 تنها نگذاشته و بصیرت خود را با خلق حماسه یوم الله نهم دی سال 88 ، به دنیا نشان دادند .

 

خواندن 1048 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در شنبه, 20 آذر 1395 08:56
محسن ملاحسنی

آخرین‌ها از محسن ملاحسنی