چاپ کردن این صفحه

پیاده رو سازی شهرک الغدیر اشتهارد به اتمام رسید

سه شنبه, 09 آذر 1395 10:24 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

هاشم زاده مسئول فنی و عمرانی شهرداری اشتهارد گفت : پروژه پیاده رو سازی شهرک الغدیر و جدول گذاری آن با هزینه ای حدود 5 میلیارد ریال به اتمام رسید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد ، هاشم زاده مسئول فنی و عمرانی شهرداری اشتهارد گفت   : پروژه پیاده رو سازی شهرک الغدیر و جدول گذاری آن با هزینه ای حدود 5 میلیارد ریال به اتمام رسید .

 

وی افزود : در این پروژه که طی چهار ماه انجام گردیده ، مناسب سازی پیاده روه ها با کف پوش بتنی و به صورت خشکه چین و حصری  صورت پذیرفته است .

 

مهندس هاشم زاده در ادامه گفت : در کنار پیاده رو سازی در شهرک های الغدیر و وحدت می توان به پخش آسفالت در این شهرک ها به صورت مکانیزه  اشاره نموده که قرارداد کار آن منعقده شده و قرار است طی یک ماه صورت پذیرد .

 

مسئول فنی عمرانی شهرداری اشتهارد در پایان یادآور شد  : از دیگر طرح های عمرانی در اشتهارد می توان به جدول گذاری در شهرک های الغدیر و وحدت به متراژ 2000 متر طول و نیز به آغاز طراحی فاز دوم پارک بانوان با هدف استفاده بهینه بانوان از فضای این پارک  و همچنین  پارک ترافیک با دور نگاه آموزش فرهنگ ترافیک ، جنب پارک مشاهیر اشتهارد اشاره نمود . 

 

 

خواندن 1623 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 آذر 1395 10:24
محسن ملاحسنی

آخرین‌ها از محسن ملاحسنی