چاپ کردن این صفحه

برنامه های دهه فجر شهرداری اشتهارد اعلام شد

سه شنبه, 07 بهمن 1393 09:52 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد از اعلام برنامه های دهه فجر در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "علی موسوی زاده" گفت: گلباران مزار شهدا با حضور پرسنل شهرداری، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و نیازمندان، برگزاری جشن طلوع فجر، نصب پایه پرچم سر در تمام واحدهای صنفی از جمله این برنامه ها است.

وی اظهارکرد: برگزاری همایش زنان و سبک زندگی ایرانی، نصب بنر در ورودی و خروجی، پل هوایی و مکان های پر تردد شهر، نصب پرچم الوان و ایران در بلوار اصلی و نورپردازی میادین اصلی شهر به صورت متحرک، بارانی و دفنی از دیگر این برنامه ها به شمار می رود.

موسوی زاده افزود: طراحی ورود امام خمینی (ره) به میهن در میدان شهید سلطانی، تنظیم سیستم صوت تمام پارک های سطح شهر برای پخش الله اکبر در شب 22 بهمن، برگزاری شب شعر انقلابی، برپایی کاروان نور در شهرهای اقماری و برپایی ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده شهرداری در ایام الله دهه فجر است.

شهردار اشتهارد گفت: انتظار می رود با آماده سازی متفاوت سیمای شهری نسبت به سال گذشته، اجرای برنامه های پیش بینی شده در این ایام و مشارکت مردم، بتوان در معرفی آرمان های امام راحل و شهدا به نسل جوان نحوی شایسته عمل کرد.

خواندن 1418 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان