چاپ کردن این صفحه

کمیته فضاسازی و تزئینات شهری در شهرداری اشتهارد تشکیل شد

چهارشنبه, 17 دی 1393 12:10 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد از تشکیل و آغاز به کار کمیته فضاسازی و تزئینات شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، علی موسوی زاده گفت: این کمیته به منظور فراهم کردن مشارکت مردمی در ایجاد فضای با نشاط و انقلابی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: آذین بندی میادین و معابر عمومی، نورپردازی، برپایی ایستگاه شادی، پخش سرودهای انقلابی در بوستان ها و پارک ها از جمله برنامه های این کمیته است.

موسوی زاده گفت: همچنین جذب مشارکت های مردمی در تزئین شهری، راه اندازی کاروان نور در برنامه های ایام الله دهه فجر، نصب بنر و ارسال پیامک از دیگر برنامه های این کمیته به شمار می رود.

شهردار اشتهارد ادامه داد: این کمیته ماموریت دارد با استفاده از ظرفیت و توانمندی های شهرداری نسبت به برنامه ریزی مناسب به منظور ماندگاری و آشنایی شایسته بیشتر آحاد جامعه به خصوص نسل جوان با فعالیت های دوران انقلاب اقدام کند.

وی افزود: مسئولان واحدهای خدمات شهر، مالی، زیباسازی، روابط عمومی، پایگاه بسیج، امور فرهنگی و کارپردازی از اعضای این کمیته به شمار می روند.

شهردار اشتهارد با ابراز خرسندی از تشکیل کمیته فضاسازی و تزئینات شهری گفت: امید است با فعالیت و اجرای برنامه های پیش بینی شده در این کمیته بتوان پیوندی شایسته میان نسل جوان با نسل دهه اول انقلاب ایجاد کرد.

خواندن 1566 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان