چاپ کردن این صفحه

20 هزار اصله نهال در شهر اشتهارد کاشته شد

یکشنبه, 20 آذر 1390 12:29 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول فضای سبز شهرداری اشتهارد از پایان طرح کاشت 20 هزار اصله نهال در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، مهندس "مسعود روزبان" گفت: کاشت این تعداد اصله نهال، همزمان هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در اسفند ماه سال گذشته آغاز و در اردیبهشت امسال به پایان رسید.
وی افزود: این نهال ها از گونه های نارون پیوندی، کاج تهران، اقاقیای پیوندی، انواع برگ سوزنی و دیگر گونه های سازگار با شرایط آب و هوایی این منطقه است.
مهندس روزبان یادآور شد: این تعداد اصله نهال در بوستان 240 هکتاری و سایر بوستانهای و سطح شهر کاشته شد.
مسئول فضای سبز شهرداری اشتهارد با اشاره به اجرای طرح سمپاشی فضای سبز و درختان سطح این شهردر ماه اخیر، اظهار داشت: احداث پارک محله ای فارچی آباد و تجهیز فضای سبز 40 هکتاری به سیستم آبیاری قطره ای از برنامه های در دست اجرای این شهر به شمار می رود.
مهندس روزبان در ادامه از رشد 24 درصدی بودجه فضای سبز این شهرداری نسبت به سال گذشته در این شهر خبر داد گفت: سال گذشته هفت میلیارد و 550 میلیون ریال بود که به 9 میلیارد و 400 میلیون ریال افزایش یافت.
وی افزود: بودجه امسال صرف احداث پارک بانوان، جاده سلامتی، آبیاری پروژه 40 هکتاری شهدای گمنام، خرید گل و گیاه و نهال و بذر خواهد شد.
مهندس روزبان یادآور شد: تجهیز و نوسازی بلوارها، میادین، آبنماها، احداث پارک محله ای، ایجاد و ترمیم فضای سبز آرامستان ها و گلزار شهدا از دیگر برنامه های سال جاری است.
وی یاد آورشد: با توجه به رتبه برتر فضای سبز شهرداری در چند سال متولی در استان، امید است با توسعه و گسترش فضای سبز شهری بتوان گامی موثر در مسیر کویر زدایی این شهر برداشت.


خواندن 1818 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 18:55
دهقان

آخرین‌ها از دهقان