چاپ کردن این صفحه

نمایش مذهبی مهر شکسته در اشتهارد به روی صحنه رفت

یکشنبه, 22 تیر 1393 10:12 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) نمایش مذهبی مهر شکسته در سالن شهدای شهرداری اشتهارد به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "علی آزادی" مسئول گروه نمایشی مهر شکسته گفت: این نمایش مذهبی از سوی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشارکت گروه فرهنگی، هنری ایثار از شامگاه یکشنبه (22 تیرماه) به مدت سه شب از ساعت 22 به مدت دو ساعت به روی صحنه رفت.

وی اظهار کرد: این نمایش به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و وقایع مدینه اشاره می کند و سپس به رویدادهای ایام ضربت خوردن امام اول شیعیان در کوفه و شهادت آن بزرگوار می پردازد.

آزادی گفت: در این نمایش مذهبی 70 بازیگر و عوامل اجرایی تلاش و همت می کنند تا با به تصویر کشیدن از وقایع زمان حیات زهرا (س) و حضرت علی (ع)، مردم را با معارف دینی و معنوی و شخصیت این دو بزرگوار بیشتر آشنا کنند.

به گزارش این پایگاه، این گروه نمایشی علاوه بر نمایش مذهبی مهر شکسته، نمایش های دیگر چون سردار بی سر (واقعه عاشورا) و پرستوی بی پر ویژه ایام فاطمیه را در کارنامه هنری خود شهرستان اشتهارد به ثبت رسانده است.

نمایش مذهبی مهر شکسته به مدت سه شب پیاپی در سالن شهدای شهرداری واقع در شهرک الغدیر اشتهارد برگزار می شود.

خواندن 1547 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان