چاپ کردن این صفحه

شهردار اشتهارد از جانبازان شهرداری وشورای اسلامی شهر تجلیل کرد

دوشنبه, 12 خرداد 1393 16:10 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

همزمان با خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و اعیاد با شکوه شعبانیه شهردار اشتهارد از جانبازان شهرداری و شورای اسلامی شهر اشتهارد تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "علی موسوی زاده" در آیین تجلیل از جانبازان شهرداری و شورای اسلامی این شهر ضمن گرامیداشت مقام جانباز گفت: اقتدار، آرامش و امنیتی حاکم در جامعه ما از ایثاگری و فداکاری های شهدا و جانبازان نشات می گیرد.

وی اظهارکرد: این بزرگ مردانی که شجاعانه در سخت ترین شرایط در برابر دشمنان دین، اسلام و انقلاب مقاومت کردند ستودنی و قابل تقدیر هستند.

موسوی زاده ادامه داد: ‌امروز آنان بعد از گذشت 28 سال با جانباز شدن، مشکلات دیگری را تحمل می‌کنند که این مهم بیانگر ایثار و صبر آنها در برابر سختی‌ها و بیماری است.

وی گفت: جانبازان اسوه صبر و ایثار هستند و قشرهای مختلف جامعه با الگوگیری از آنان می‌توانند مشکلات مختلف خود را در زندگی برطرف کنند.

وی جانبازان را الگویی برای تمام مدیران، مسئولان و کارمندان دانست که با ایستادگی و مقاومت شجاعانه توانستند موقعیت نظام و انقلاب را در کشور مستحکم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از "نبی اله اصلانی"، "محمداسمعیل محمودی" و "محمود هیبتی" جانبازان گرانقدر شهرداری تجلیل شد.

همچنین در این آیین از "ابوالقاسم دهقان نسب" و "محرم بخشعلی زاده" دو جانباز عضو شورای اسلامی شهر اشتهارد قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است: شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به دیدار پنج جانباز شهر اشتهارد رفت و پای صحبت های آنان نشست.

اشتهارد حدود 300 جانباز و آزاده دارد.

خواندن 1603 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان