چاپ کردن این صفحه

خدمت به مردم عبادت است

سه شنبه, 27 اسفند 1392 11:39 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهردار اشتهارد گفت: ارائه خدمات ارزنده و شایسته به مردم عبادت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "علی موسوی زاده" در این آیین قدردانی از نیروهای شهرداری در روزهای پایانی سال 93 افزود: خدمت به مردم یک فرصت، نعمت و عبادت است که باید در ارائه خدمات شایسته و ارزنده به مردم کوشید.

وی اظهارکرد: تلاش نیروهای فضای سبز در آبیاری درختان به منظور حفظ و نگهداری فضای سبز شهری، نظافت و پاکسازی شهر توسط نیروهای خدمات شهر به منظور فراهم کردن سلامت شهروندان و شهر و امداد رسانی نیروهای آتش نشانی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی با هدف حفظ جان و اموال شهروندان نوعی عبادت است.

شهردار اشتهارد، فعالیت تمام نیروهای شهرداری در حوزه های مختلف شهری را نوعی عبادت دانست و گفت: امیدواریم در سال جدید با همراهی بیش از پیش تمام نیروهای فعال در حوزه شهری بتوان از انتقادات و مشکلات شهری کاست و به نقاط قوت و موثر شهر اضافه کرد.

موسوی زاده، از زحمات و تلاش تمام مسئولان واحدها، کارشناسان و کارگران شهرداری در طول یک سال خدمت به مردم قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد در ادامه ضمن قدردانی از توانایی، خوش خلقی، تدبیر و تخصص شهردار اشتهارد و همراهی و تعامل نیروهای شهرداری گفت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی و تصمیم گیری های موثر بستر ارائه خدمات مناسب برای شهر و پرسنل شهرداری را فراهم کنیم.

"شمس الله نوری" معتقد است: با ارائه خدمات رفاهی به پرسنل شهرداری می توان خدمات شایسته و مطلوبی را برای شهروندان و شهر فراهم کرد.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمام نیروهای شهرداری گفت: انتظار می رود در سال جدید شاهد خدمات ارزنده به شهروندان باشیم.

در پایان این آیین شهردار اشتهارد، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر با اهداء هدایایی از زحمات تمام پرسنل شهرداری در حوزه های خدمات شهر، فضای سبز، فنی و عمرانی، موتوری و کادر اداری قدردانی کردند.

خواندن 1915 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان

آخرین‌ها از دهقان