چاپ کردن این صفحه

بیش از دو میلیارد ریال هزینه صرف استاندارد سازی پارکها شد

جمعه, 19 آبان 1391 20:13 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول زیباسازی شهرداری اشتهارد گفت: بیش از دو میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه صرف استاندارد سازی وسایل بازی کودکان و نوجوانان در سطح پارک های این شهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد مهندس "راحله شاه بختی" افزود: استاندارد سازی وسایل بازی پس از دو ماه طرح مطالعاتی از تابستان سال گذشته در چهار پارک آغاز شد و در تابستان جاری به پایان رسید.
وی اظهارداشت: فردوسی، شهدا، چمران و وحدت از پارک های استاندارد سازی شده این شهر است که به مجموعه هایی نظیر تاب، اَلاکلنگ، چرخ و فلاک، وسایل بازی چند منظوره و کفپوش مناسب ویژه محوطه بازی کودکان مجهز شد.
مهندس شاه بختی یادآورشد: این شهرداری قصد دارد با نصب وسایل بازی استاندارد، ویژه گروه های سنی مختلف فضایی شاد و مطلوب را برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ارمغان آورد.
مسئول زیباسازی شهرداری اشتهارد گفت: اجرای این طرح به دلیل دربرداشتن هزینه های سنگین به صورت مرحله ای درتمام بوستانها و پارک های سطح شهر انجام خواهد شد.
وی افزود: شهرداری در تلاش است علاوه بر ایجاد بسترهای مناسب برای تفریح سالم کودکان و نوجوانان، فرهنگ صحیح استفاده از وسایل عمومی را میان شهروندان فراهم کند.


خواندن 1779 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 15:53
دهقان

آخرین‌ها از دهقان