چاپ کردن این صفحه

دفاع مقدس بر شانه های بسیج رقم خورد

جمعه, 19 آبان 1391 20:04 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

جانشین سازمان بسیج مستضعفان استان البرز گفت: بخش اعظم دفاع مقدس بر شانه های نیروهای بسیجی رقم خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، سردار "علی فضلی" در همایش یادیاران اشتهارد افزود: نیروهای بسیجی در زمان هشت سال دفاع مقدس بیش از دیگر نیروهای ارتشی و نظامی در جبهه های نبرد حضور فعال داشتند.
وی اظهارداشت: تعداد شهدا، جانبازان و رزمنده ها در طول هشت سال دفاع از سرزمین و آب و خاک این مرز و بوم گواه حضور پر رنگ نیروهای بسیجی است.
سردار فضلی یادآورشد: متدین، متعبد، مجاهد و داشتن بصیرت از ویژگی های یک بسیجی است که دغدغه حفظ و جایگاه اسلام را دارد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفان اعلام داشت: جانبازان که یادگاران جنگ تحمیلی و همسنگران شهدا بودند امروز با بصیرت و آگاهی می توانند چراغ راه باشند.
سردار "ابوالفضل اسلامی" مشاور امورایثارگران استانداری البرز در ادامه اين مراسم گفت: جایگاه شهدا، جانبازان و آزاده ها باید در جامعه حفظ شود چرا که آرامش و آسایش امروز ما از برکت خون شهدا، ایثار و فداکاری جانبازان و آزاده ها نشات می گیرد.
وي افزود:‌ اشتهارد در دوران جنگ تحمیلی با جمعیت 10 هزار نفری، توانست 125 شهید، 320 جانباز و 17 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کند و برگ افتخاری در تاریخ این شهرستان به ثبت برساند.
سردار اسلامي اظهارداشت: این افتخار امروز بستری شد تا هر سال در آخرین روز هفته دفاع مقدس همایشی با عنوان یادیاران برگزار شود تا پای صحبت خاطرات یاران و بزرگ مردانی که شبانه روز برای دفاع از اسلام و هویت شان تلاش کردند بنشینیم.


خواندن 1604 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 21 شهریور 1392 17:05
دهقان

آخرین‌ها از دهقان