چاپ کردن این صفحه

محفل بزرگ انس با قرآن کریم در اشتهارد برگزار شد

دوشنبه, 19 ارديبهشت 1390 04:12 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول دارالقرآن الکریم و عترت شهرداری اشتهارد گفت: محفل بزرگ انس با قرآن کریم شب گذشته در مسجدحضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "حسین قربانی" افزود: این محفل با حضور استاد "محمدحسین سعیدیان" قاری ممتاز بین المللی و "محمدمهدی حق گویان" نوجوان نابغه و حافظ قرآن کریم به اجرا درآمد.

وی اظهارداشت: در ابتدای این مراسم "علی حکیم زاده" یکی از قاریان نوجوان و ممتاز این شهرستان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و سپس استاد سعیدیان چند آیه دیگر از کلام وحی را تلاوت کردند.

قربانی ادامه داد: با اجرای گروه همخوانی نجم الهدی، حق گویان نوجوان نابغه و حافظ قرآن با بیان شیوه های حفظ و قرائت آیاتی از کلام نورانی قرآن فضای معنوی میان مردم مومن اشتهارد ایجاد کرد.

مسئول دارالقرآن الکریم و عترت شهرداری اشتهارد گفت: این محفل با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و معرفی چهره های برتر قرآنی میان نوجوان و جوانان علاقه مند به فراگیری قرآن برگزار شد.

قربانی یادآورشد: این محفل با مشارکت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اشتهارد و مرکز دارالقرآن و عترت شهرداری این شهر به اجرا درآمد.

مرکز دارالقرآن الکریم و عترت شهرداری اشتهارد بیش از 400 نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان این شهر را در رشته های مختلف قرآنی تحت آموزش دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خواندن 1414 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان