چاپ کردن این صفحه

آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اشتهارد برگزار شد

یکشنبه, 15 ارديبهشت 1392 15:59 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

همزمان با فرا رسیدن هفته گرامی داشت معلم، آیین تجلیل و قدردانی از معلمان نمونه شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، در این آیین "پرویز نجفی" رئیس آموزش و پرورش اشتهارد با اشاره به جایگاه و مقام معلم گفت: عملکرد آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه اهمیت بسزایی دارد.

وی اظهارداشت: یکی از عوامل مهم رسیدن به توسعه پایدار، آموزش و پرورش و در راس آن معلمان تلاشگر هستند.

نجفی، با قدردانی از تلاش و زحمات معلمان در ارتقاء سطح علمی دانش آموزان افزود: این منطقه در امتحانات خرداد ماه گذشته با تلاش معلمان و همت دانش آموزان موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شد.

رئیس آموزش و پرورش اشتهارد ادامه داد: این مهم از پشتکار، اراده، تعهد و زحمات بی شائبه معلمان این شهرستان نشات می گیرد.

نجفی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات افزود: مردم همیشه در صحنه اشتهارد با حضور پر شور خود در یک حماسه ی سیاسی دیگر پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و مشت محکمی بر دهان استکبار و سلطه گران خواهند زد.

رئیس آموزش و پرورش اشتهارد اظهارداشت: امید است با شرکت گسترده مردم در این حماسه سیاسی بتوان به تکلیف خود عمل کرد.

به گزارش این پایگاه، در این آیین از 2 معلم نمونه در سطح استان، 10 معلم نمونه در سطح منطقه و پنج بازنشسته این نهاد فرهنگی تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم با حضور فرماندار، شهردار، معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش پرورش استان البرز، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، معاون تخریب و نوسازی مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و جمع کثیری از فرهنگیان اشتهارد در سالن شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

خواندن 1495 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان