چاپ کردن این صفحه

پیشرفت در سنگر علم و دانش مهمترین وظیفه دانش آموزان است

چهارشنبه, 11 بهمن 1391 14:15 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرماندار اشتهارد گفت: امروز پیشرفت در سنگر علم و دانش مهمترین وظیفه و تکلیف دانش آموزان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، "ابوالفضل اینانلو" در مراسم زنگ انقلاب که به صورت متمرکز در آموزشگاه حضرت مریم (س) برگزار شد افزود: دانش آموزان با ارتقاء سطح دانش و دستیابی به پیشرفت های علمی می توانند دشمنان این نظام را مایوس کنند.

وی اظهارداشت: تاکنون با وجود فشارهای ناشی از تحریم ها شاهد پیشرفت های مختلف در زمینه های علمی، پژوهشی، نظامی و ورزشی بوده ایم.

اینانلو یادآور شد: امروز وظیفه شما دانش آموزان تحصیل و دست یابی به دیگر پیشرفت های علمی است تا بتوان در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی کرد.

فرماندار اشتهارد گفت: این مهم در سایه همت و ادامه تحصیل شما دانش آموزان محقق خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش اشتهارد در ادامه مراسم افزود: امروز دشمن برای توقف این نظام در پیشرفت های علمی و پژوهشی از هر ترفندی استفاده می کند.

"پرویز نجفی" اظهارداشت: وظیفه شما درمقابل این تبلیغات، ادامه راه علم و تحصیل و خود کفایی در پیشرفت های علمی است.

وی افزود: امروز ما در جنگ بزرگی قرار گرفته ایم که با درایت و آگاهی شما دانش آموزان می توان بر تبلیغات و ترفندهای آنان فایق شد.

نجفی اعلام داشت: لازمه این امر، توجه به ندای رهبری، تلاش، پشتکار، عدم توجه به تبلیغات دشمنان و به کارگیری بصیرت و آگاهی است.

رئیس آموزش و پرورش اشتهارد گفت: امید است در سایه همت شما دانش آموزان بتوان شاهد پیشرفت های علمی و سر بلندی این نظام در سطح جهان باشیم.

به گزارش این پایگاه در پایان مراسم، ستاد دهه فجر شهرستان اشتهارد از "جمیله ملاحسنی" فرزند شهید "مصطفی ملاحسنی" تنها شهید دوران دهه فجر این شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

اکنون "جمیله ملاحسنی" به عنوان مدیر آموزشگاه حضرت مریم (س) در این شهرستان مشغول به کار است.

خواندن 1431 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان