چاپ کردن این صفحه

مجمع خیرین مدرسه ساز در اشتهارد تشکیل شد

دوشنبه, 11 دی 1391 23:50 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مجمع خیرین مدرسه ساز امروز در اشتهارد تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "محمدرضا حافظی" رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با حضور در اشتهارد گفت: این مجمع با تعامل میان دستگاه های اجرایی و ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی کار خود را در اشتهارد آغاز کرد.
وی اظهارداشت: جذب و ساماندهی خیرین از مهمترین وظایف این مجمع است و هیئت امنا در این مجمع کار ساخت یک سوم مدرسه و هیئت مدیره با برقراری ارتباط و تعامل کار احداث یک مدرسه مستقل را بر عهده دارد.
حافظی افزود: هیئت مدیره متشکل از چهار عضو رئیس، نائب رئیس، منشی و ناظر و هیئت امنا دارای هفت عضو اصلی، دو عضو علی البدل و دو بازرس است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اعلام داشت: با تشکیل این مجمع می توان بستر پیشرفت های فرهنگی را در سایه ارتقاء سطح دانش جوانان و نوجوانان در این شهرستان فراهم کرد.
حافظی در ادامه، آموزش و پرورش را یکی از نهادهای اثر بخش فرهنگی و تاثیر گذار بر روی انسان عنوان کرد و گفت: در حقیقت این تعلیم و تربیت انسان در راه خیر یک نوع سرمایه گذاری جاودان محسوب می شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: امید است با همکاری و مشارکت خیرین بتوان فضاهای فرهنگی را در این شهرستان توسعه و گسترش داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، در پایان این مراسم اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز اشتهارد با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس آموزش و پرورش استان البرز، امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش اشتهارد، خیرین و تنی چند از فرهنگیان در سالن همایش های فرمانداری انتخاب و معرفی شدند.
لازم به ذکر است: هم اکنون مجمع خیرین مدرسه ساز در 550 شهرستان کشور با حضور 400 هزار خیر مدرسه ساز فعال است.

خواندن 1347 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان