چاپ کردن این صفحه

نیازهای فرهنگی و تفریحی کارگران صنایع فراموش نشود

سه شنبه, 13 مرداد 1394 15:29 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درامور بین الملل گفت: نباید نیازهای فرهنگی و تفریحی کارگران شاغل درصنایع کشور به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "محمدتقی حسینی" روز سه شنبه در نشست مشترک با فرماندار اشتهارد گفت: اشتغال کارگران در چرخه تولید بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های فرهنگی و امکانات تفریحی امری انسانی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش شهرک صنعتی اشتهارد و فعالیت 900 واحد تولیدی با اشتغالزایی 20 هزار کارگردرآن، ایجاد مراکز فرهنگی در شهرک حایز اهمیت است.

حسینی، تامین نیازهای درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی فرزندان کارگران را مهم خواند و گفت: باید با همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی نسبت به غنی سازی اوقات فراغت کارگران و خانواده های آنان اقدام کرد.

"ابوالفضل اینانلو" فرماندار اشتهارد در این نشست اظهار داشت: یک مجموعه ورزشی و تفریحی و آموزشگاه برای کارگران و فرزندانشان در شهرک صنعتی اشتهارد پیش بینی شده که امیدواریم با تامین اعتبار این مجموعه ها مراحل ساخت و راه اندازی آنها در کمترین زمان انجام شود.

اطلاعات تکميلي

  • سرتیتر: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درامور بین الملل
خواندن 1024 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان