چاپ کردن این صفحه

تشکیل کارگروه ها برای بررسی مشکلات اشتهارد ضروری است

شنبه, 19 اسفند 1391 15:09 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده مردم شهرستانهای کرج و اشتهارد درمجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کارگروه های تخصصی برتی بررسی مشکلات شهرستان نوپای اشتهارد ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "محمدجواد کولیوند" روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اشتهارد افزود: این شهرستان تازه تاسیس در زمینه های کشاورزی و صنعت دارای ظرفیت بالایی است که تشکیل کارگروه های تخصصی می تواند به مشکلات منطقه کمک کند.

وی اظهارکرد: تشکیل این کارگروه ها در تعیین افق 30 ساله شهرستان اشتهارد می تواند نقش مهمی را در توسعه شهر و طرح ریزی آن در سال های آتی داشته باشد.

کولیوند یادآورشد: توجه و ساماندهی بافت فرسوده در این افق و سایر مسائل زیربنایی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و معضلات شهری بکاهد.

نماینده مردم اشتهارد، کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مسئولان و دستگاه های مربوطه باید با مشارکت گسترده برای برگزاری پرشور این انتخابات تلاش کنند.

فرماندار اشتهارد در این نشست تسریع در انتقال پساب فاضلاب کرج به اشتهارد را ضروری دانست و اظهار کرد: انتظار می رود با حمایت نمایندگان مجلس ومسئولان استان بتوان 600 لیتر بر ثانیه از آب تصفیه شده پساب کرج را از ماهدشت به اشتهارد انتقال داد.

"ابوالفضل اینانلو" یادآورشد: با این اقدام می توان بخش صنعت، کشاورزی و فضای سبز موجود در این شهرستان را توسعه و گسترش داد.

وی افزود: توسعه و استقرار دو هزار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان از دیگر برنامه های حائز اهمیت به شمار می رود که اکنون 800 واحد فعال در شهرک صنعتی اشتهارد فعالیت دارند.

اینانلو گفت: در آینده نزدیک ساخت بزرگترین کارخانه فولاد کشور در این شهرستان آغاز می شود که با بهره برداری از این کارخانه می توان بستر اشتغال را برای 10 هزار نفر در این شهرستان فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، در این جلسه شهردار اشتهارد و رئیس جهاد کشاورزی با ارائه گزارش عملکرد یکساله خود به بیان مشکلات و معضلات شهری و کشاورزی پرداختند.

"علیرضا واحدی" شهردار اشتهارد، حفظ و نگهداری فضای سبز، بهره برداری از مجتمع فرهنگی، تفریحی و پذیرایی و آبیاری قطره ای را از مسائل مهم این شهر خواند که نیاز به اعتبارات استانی و توجه ویژه مسئولان دارد.

"کیانفر وریج کاظمی" مدیر مرکز ترویج و خدمات کشاورزی شهرستان اشتهارد نیز کمبود آب در بخش کشاورزی را مهمترین معضل این شهرستان عنوان کرد گفت: با تامین آب مورد نیاز می توان تولیدات محصولات کشاورزی در بخش زراعت، باغات و نیز دامداری را افزایش داد.

در پایان جلسه "ابراهیم شاه بیگ" به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرماندار اشتهارد معرفی و از زحمات "مهدی آقابراری" قدردانی شد.

همچنین "کریم جعفرزاده" به عنوان سرپرست بخشدار مرکزی و "بهزاد پرویزی" به عنوان بخشدار رحمانیه این شهرستان معرفی شدند.

لازم به ذکر است: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتهارد به سرپرستی "ایرج منعمی نودهی" با حضور نمایندگان مردم شهرستان های کرج و اشتهارد، امام جمعه، فرماندار و شهردار اشتهارد، شهردار طالقان و سایر مسئولان استان و شهرستان در فرهنگسرای ملاصدرای اشتهارد افتتاح شد.

خواندن 1433 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان