چاپ کردن این صفحه

بزرگترین کارخانه فولاد کشور در اشتهارد راه اندازی می شود

دوشنبه, 30 بهمن 1391 11:20 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرماندار اشتهارد گفت: ساخت بزرگترین کارخانه فولاد کشور در آینده نزدیک در این شهرستان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "ابوالفضل اینانلو" افزود: این کارخانه با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران خارجی احداث و راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی کوثر (24 کیلومتری شرق اشتهارد) در مساحتی به وسعت 30 تا 50 هکتار احداث می شود.

اینانلو ادامه داد: با احداث این کارخانه در مرحله اول اشتغال حدود 400 و در فاز تکمیلی آن اشتغال 10 هزار نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد.

فرماندار اشتهارد افزود: این کارخانه با تهیه مواد اولیه، تولید فولاد و قطعات مورد نیاز در صنایع فلزی را برعهده خواهد گرفت.

اینانلو یادآور شد: عملیات ساخت کارخانه فولاد اشتهارد به محض تامین آب مورد نیاز، 30 لیتر بر ثانیه و مکاتبه با منابع طبیعی درمورد اختصاص زمینی به مساحت 50 هکتار، آغاز خواهد شد.

فرماندار اشتهارد، وجود این کارخانه را در تحول چرخه اقتصادی شهرستان موثر دانست و گفت: این کارخانه می تواند علاوه بر اشتغال و رشد جمعیت، توسعه درآمدی منطقه را افزایش دهد.

هم اکنون دو شهرک صنعتی در سه کیلومتری غرب و 24 کیلومتری شرق اشتهارد با مجموع بیش از دو هزار واحد تولیدی وجود دارد.

خواندن 1427 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان