چاپ کردن این صفحه

استاندار البرز: برنامه های توسعه ای باید با زیرساخت ها همراه باشد

چهارشنبه, 18 بهمن 1391 21:41 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

استاندار البرز گفت: گسترش و پیشرفت برنامه های توسعه ای باید با فراهم شدن زیرساخت ها همراه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "علی اصغر عربیان" عصر روز چهارشنبه در گردهمایی بسیجیان، فرهنگیان و دانشجویان شهر اشتهارد افزود: امروز تمام تدابیر لازم برای یك برنامه توسعه ای پیش بینی می شود و سپس در مرحله اجرا قرار می گیرد.

وی اظهار كرد: اگر پروژه مسكن مهر در اقصی نقاط این كشور در حال ساخت و تحویل است با تمام امكانات پیش بینی شده است، اما این امكانات به مرور مستقر می شود.

عربیان یادآور شد: اكنون مراتب رشد و پیشرفت كشور در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی غیرقابل تصور است.

استاندار البرز گفت: كشور ما در بسیاری از حوزه های علمی و پژوهشی صاحب رتبه و جایگاه است كه این مهم در سایه تلاش و همت فرزندان این سرزمین صورت گرفت.

وی اظهارداشت: ایران اسلامی در سایه وحدت، یكپارچگی و تبعیت از ولایت توانسته در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت كند.

عربیان افزود: انتظار می رود با تلاش، همدلی، مشاركت جوانان و توجه مسوولان بتوان بسترهای رشد و توسعه را در جامعه و در نهایت سرافرازی كشورمان در سطح جهانی شاهد باشیم.

به گزارش این پایگاه، در این مراسم هر یك از نمایندگان بسیجیان، فرهنگیان و دانشجویان به مشكلات موجود در شهرستان اشاره كردند و از مسئولان حاضر در مراسم بررسی و رسیدگی به مباحثی چون توجه به برنامه های بانوان، به كارگیری از نیروهای بومی در ادارات و ارتقا سطح كیفی و كمی خدمات را خواستار شدند.

در پایان این گردهمایی از 12 نفر از برگزیدگان و مربیان در سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت تجلیل شد.

این گردهمایی با حضور استاندار البرز، رئیس سازمان فنی وحرفه ای استان البرز، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان شهرستان درسالن شهید مطهری اشتهارد بر گزار شد.

همچنین امروز با حضور استاندار البرز از یك سالن ورزشی بهره برداری و كلنگ احداث دانشگاه پیام نور و سایت اداری شهرستان اشتهارد به زمین زده شد.

استاندار البرز همچنین از مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید کرد.

خواندن 1369 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان