چاپ کردن این صفحه

استاندار البرز: استقلال سیاسی در سایه رشادت مردم ایران حاصل شد

چهارشنبه, 18 بهمن 1391 21:29 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

استاندار البرز گفت: انقلاب شكوهمند اسلامی و استقلال سیاسی كشور در سایه رشادت مردمان غیور ایران به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "اصغر عربیان" عصر امروز در آیین افتتاح یك واحد تولیدی لوازم پزشكی در شهرك صنعتی اشتهارد افزود: امروز با همت صاحبان صنایع علاوه بر استقلال سیاسی، در بخش تولید محصولات نیز به استقلال و خودكفایی رسیده ایم.

وی اظهار كرد: اكنون ایران اسلامی جزو یكی از كشورهای صادر كننده دارو به شمار می رود كه این مهم از تلاش، خوداتكایی و خودباوری نشأت می گیرد.

عربیان گفت: امروز اگر در برخی از كشورها كاهش هزینه های تولید و افزایش بازدهی و ارز آوری مورد توجه است، در كشور ما جهت دهی به تولید اهمیت دارد.

استاندار البرز ادامه داد: كشور ما با توجه به فشار تحریم ها تاكنون گام های شایسته ای در بخش تولیدات داخلی و قطع وابستگی و عدم تهیه مواد اولیه از بیگانگان برداشته است.

عربیان افزود: اگر ایران در مسیر تحریم ها توانسته پله های ترقی را طی كند، به دلیل تلاش نیروهای ارزشی در سنوات گذشته بوده است.

وی گفت: امروز یكی از دستاوردهای انقلاب ما صادرات داروهای نو تركیبی است و جایگاه استان البرز در بخش دارو نیز حائز اهمیت است.

عربیان، دو بخش صنعت و كشاورزی در استان البرز را قابل توجه خواند و گفت: امیدواریم با تولیدات متكی به فناوری و همت مسوولان، شاهد رشد و توسعه صنعت در كشور باشیم.

وی با تقدیر ویژه از صاحبان صنایعی كه در زمینه خودكفایی تولیدات داخلی اقدامات شایسته ای انجام داده اند، اظهار امیدواری كرد: با ادامه این روند بتوان انقلاب اسلامی را به قدرت جهانی امام عصر (عج) متصل كرد.

به گزارش این پایگاه، در این آیین یك واحد تولید لوازم پزشكی در بخش تولید محصولات دیالیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

خواندن 1379 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان