چاپ کردن این صفحه

امام جمعه اشتهارد: روز قدس، روز دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین است

شنبه, 04 مرداد 1393 09:06 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: روز قدس، روز دفاع از حقوق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، حجت الاسلام "محمدجواد واثق" در جمع نمازگزاران جمعه این هفته اشتهارد افزود: راهپیمایی امروز کم ترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که بیش از دو هفته بی وقفه و شبانه روزی آماج موشک های هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

وی اظهارکرد: اسرائیل امروز غزه را با تشدید محاصره خود به زندانی مبدل کرده است که می خواهد مردمانش در مقابل بمباران یا گرسنگی از بین بروند.

امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: مسائله اصلی در این اقدام اسرائیل، ضربه به اسلام است که با حمایت و جانبداری نظام سلطه و استکبار در صدد تحقق آن است.

وی ادامه داد: تاکنون جنبش حماس و مردم فلسطین با صبر، مقاومت، ایستادگی و حفظ روحیه شجاعت، شهامت و جهاد گونه خود توانسته اند، چهره دروغ نظام سلطه ونظام استکبار در دفاع از حقوق و آزادی مردم غزه را به جهان معرفی کنند.

حجت الاسلام واثق اضافه کرد: انعکاس حمایت های مدعیان حقوق بشر از رژیم ظالم صهیونیست به جای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دامن زدن رسانه های غربی درانعکاس اخبار اسرائیل از دیگر دستاوردهای مقاومت مردم فلسطین در مقابل اسرائیل است.

امام جمعه شهرستان اشتهارد گفت: بر ملا شدن و نابودی اسرائیل از اسلام سرچشمه می گیرد، در حقیقت هر کس بخواهد اسلام را خدشه دار کند، نابود و ضعیف خواهد شد همان طور که اسرائیل امروز ضعیف شده است.

واثق اظهارکرد: اسرائیل باید بداند کودکانی که امروز شاهد مرگ پدر، مادر و دیگراعضای خانواده شان هستند در آینده انتقام خون والدینشان و مظلومیت مردمان کشورشان را خواهند گرفت.

وی گفت: امیدواریم هر چه زود تر شاهد نابودی کامل اسرائیل و رهایی مردم فلسطین از چنگال اسرائیل و جنایت های ناجوان مردانه رژیم صهیونیست باشیم.

امام جمعه شهرستان اشتهارد در پایان از حضور همیشه در صحنه مردم مومن و ولایت مدار و شهید پرور اشتهارد در راهپیمایی با شکوه روز قدس قدر دانی کرد.

خواندن 4860 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان