چاپ کردن این صفحه

حضور 92 درصدی مردم اشتهارد در انتخابات چشمگیر بود

پنج شنبه, 06 تیر 1392 09:04 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور 92 درصدی مردم اشتهارد در انتخابات چشمگیر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، "عزیز اکبریان" در آیین تجلیل و قدردانی از ناظران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی در اشتهارد افزود: این درصد، نشان از ولایت مداری مردم شهید پرور اشتهارد در حماسه آفرینی 24 خرداد ماه است.

وی اظهارداشت: مردم مومن و با بصیرت این شهرستان با حضور در پای صندوق های رای تیر محکمی را به قلب دشمن زدند.

اکبریان از حضور و مشارکت مردم اشتهارد که بالاترین درصد مشارکت و حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی را در سطح استان البرز داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار اشتهارد در این آیین افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه آفریدند.

"ابوالفضل اینانلو" ادامه داد: برگزاری انتخابات با تلاش و همکاری تمام دستگاه های اجرای شهرستان به گونه شایسته ای رقم خورد و بالاترین درصد را در سطح استان به خود اختصاص داد.

وی گفت: تحقق این مهم در سایه تعامل، همدلی، تلاش و پشتکار نیروهای خدوم این شهرستان صورت گرفت.

فرماندار اشتهارد اظهارداشت: انتظار می رود نماینده های منتخب مردم نیز با تلاش و کوشش مضاعف نسبت به رسیدگی و احیای مطالبات مردم کوشا باشند.

در پایان این آیین به تمام برگزارکنندگان و ناظران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان اشتهارد لوح سپاس اهدا شد.

خواندن 4854 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان