چاپ کردن این صفحه

جایگاه زن در جامعه کنونی شایسته توجه است

دوشنبه, 02 بهمن 1391 23:28 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: جایگاه زن در جامعه کنونی شایسته حفظ و ارج نهادن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد، "ابوالفضل اینانلو" ظهر امروز در نخستین جلسه امور بانوان این شهرستان افزود: امروز جایگاه و نقش زن در جامعه کنونی باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

وی اظهارداشت: زنان در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب و دوران سازندگی نقش آفرینی کردند و امروز این نقش باید بیش از گذشته پر رنگ شود.

اینانلو، تحکیم بنیان خانواده را در شرایط کنونی وظیفه اصلی بانوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اعلام کرد و گفت: در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات و آسیب ها در جامعه برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: با برگزاری آموزش های بهداشت خانواده، همایش های روانشناسی و مذهبی، شناسایی و معرفی بانوان موفق در عرصه های مختلف می توان بسترهای مشارکت پذیری بانوان را فراهم کرد.

"راضیه نخعی" مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان اشتهارد در ادامه اظهار داشت: اکنون شهرستان تازه تاسیس اشتهارد دارای ظرفیت های مطلوبی است.

وی بیان کرد: در این شهرستان بانوانی وجود دارند که حافظ و قاری قرآن، کارآفرین، قالی باف و ورزشکار نمونه و برجسته ای هستند و باید معرفی شوند.

نخعی گفت: با معرفی و شناسایی این افراد می توان فعالیت بانوان در عرصه های مختلف را انسجام بخشید و با برنامه ریزی مناسب، زمینه های رشد و موفقیت شان را فراهم کرد.

مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: امید است با تعامل و همکاری بانوان ادارات و رابطین روستاهای این شهرستان بتوان نقش زنان را در اشتهارد توسعه و گسترش داد.


خواندن 5045 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان