چاپ کردن این صفحه

وقوع دو تصادف براثر واژگونی یک دستگاه پژو درجاده اشتهارد

شنبه, 02 فروردين 773 00:00 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسئول آتش نشانی شهرداری اشتهارد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 206 در محور اشتهارد به شهرک صنعتی منجر به وقوع دو تصادف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، "یوسف علیمیرزا" افزود: با اطلاع از این تصادف ماموران آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و کار امداد رسانی به سه نفر از مجروحان خودرو پژو 206 را آغاز کردند.
وی اظهارداشت: با وقوع این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت که در همین محور در حرکت بود با مشاهده این حادثه با یک دستگاه خودرو پیکان که در مکان نامناسب این جاده توقف کرده بود و مشغول دیدن واژگونی خودروی پژو شده بود برخورد می کند.
علیمیرزا با بیان اینکه در این تصادف راکب موتور سیکلت مجروح شد اعلام داشت: با وقوع این حادثه، پس از دقایقی در محور شمالی این جاده نیز خودرو پیکان با یک دستگاه خودرو پراید که با دیدن صحنه واژگونی خودرو پژو 206 سرعت خود را کم کرده بود برخورد می کند و سه چهار نفر از سرنشینان پراید مجروح می شود.
مسئول آتش نشانی شهرداری اشتهارد گفت: ماموران آتش نشانی و اورژانس با هماهنگی لازم هشت تن از مجروحین این حوادث را به بیمارستان الزهرا (س) اشتهارد انتقال دادند.
این مسئول یاد آور شد: شب قبل از این حواث نیز یک دستگاه خودرو پژو آردی در همین محور واژگون شد و یک نفر از سرنشینان فوت و سه نفر مصدوم شدند.
علیمیرزا در ادامه خطاب به رانندگان اعلام داشت: با رعایت نکات ایمنی و احتیاط در جاده، رانندگی کنید و درصورت احساس خستگی در مکان مناسب توقف نمایید و پس از استراحت و رفع خستگی به رانندگی خود ادامه دهید.
وی افزود: با شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت های تابستانی حفظ امنیت و احتیاط از مهمترین عوامل یک سفر خاطره انگیز است.

خواندن 1776 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دهقان